צפו: לאחר 18 נדבקים ביישוב החל חיטוי מאסיבי בקריית יערים

    איתי גדסי 1 Comment on צפו: לאחר 18 נדבקים ביישוב החל חיטוי מאסיבי בקריית יערים

    כוחות כיבוי אש הגיעו לקריית יערים הנגועה בנגיף הקורונה באחוזים גבוהים, והחלו לבצע פעולות חיטוי במקומות ציבוריים

    An Israeli firefighter wearing protective clothes disinfects a bus station in the ultra-Orthodox town of Kiryat Ye'arim (Telz-Stone), on March 18, 2020, after seventeen of the city's residents were found to have coronavirus. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ?????? ????? ?? ?? ???? ????? ???-???? ????? ?????? ????? ????? צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הקורונה בקריית יערים: כוחות כיבוי והצלה הגיעו היום (רביעי) למועצה קרית יערים וביצעו חיטוי וניקיון באזורים בהם היה חשד להמצאות נגיף הקורונה. כזכור קריית יערים נמצאת כמעט בהסגר לאחר ששמונה עשרה מתושבי היישוב התגלו כחולי קורונה, שליש מתושבי היישוב נמצאים בבידוד ביתי.

    הכוחות הגיעו לאזור ביוזמת ראש המועצה יצחק רביץ שהסביר כי "אנו עושים מאמצים אדירים כדי לחטא את המקומות הנגועים, המטרה המרכזית שלנו היא לשמור על חיי התושבים ואנו עושים הכל כדי לעמוד במטרה הזו".

    רביץ ציין כי עד כה נמצאו 18 נדבקים במועצה "כולם מרגישים טוב, אנחנו בקשר עם כל הנדבקים. יש מערך שלם של סיוע ומתנדבים הן לנדבקים והן למבודדים במועצה" רביץ אמר כי כלל התושבים נשמעים להוראות משרד הבריאות. לאחרונה הועלתה הצעה להטיל סגר על היישוב לאור מקרי ההידבקות הגבוהים, לעת עתה היישוב ממשיך בשגרת יומו.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות